Skip to content

Starea curentă a averii pe care aş avea-o conform spam-ului

1 May 2009
tags:

Latest edit:  27 martie 2010

USD : 242.845.000

GBP: 131.625.000

P.S. Sumele se vor updata pe măsură ce alţi oameni de afaceri din Burkina Faso îmi vor mai propune investiţii, căpitani de trupe ONU ce s-au îmbogăţit din petrol se vor întoarce acasă şi alte rude cu avocaţi din China îmi vor mai deceda.

P.P.S. Nu se vor pune la socoteală milioanele şi miliardele de dolari pe care nu i-am câştigat completând chestionare online, vizitând pagini ale sponsorilor sau vizionând trailer-e de filme.

Update:  o listă completă cu toţi care şi-au revărsat bacnotele asupra mea, după cum urmează:

  1. o rudă necunoscută cu un avocat din China
  2. căpitanul John Wright din trupele ONU aflat în Irak
  3. domnul Byrraju Ramalinga Raju (google it pentru a vedea de ce este extrem de amuzantă o “propunere de afaceri” din partea dânsului)
  4. Mr. Paul Mawke, credit manager la banca din Ouagadougou, Burkina Faso
  5. MICROSOFT!!!!!!
  6. o promoţie în valoare de 98 de milioane de euro
  7. prinţul Paul Demango de Zimbabwe
  8. Mr. Victoria Alexandra şi cardul său ATM MASTER CARD
  9. Kennedy Chikoye din Zimbabwe
  10. un bilet de loterie în valoare de 2,5 milioane $
  11. Mrs. Tina Akira din Hong Kong
  12. Mrs. Rose Nkosi din Zimbabwe (mă, da chiar îi nasol pe-acolo, numai războaie…)
  13. Matty Khumalo, cu bani de investit în FIFA World Cup 2010 (încă vreo 2-3 mail-uri şi o să am o listă întreagă de nume africane cu care să-mi botez copiii)
  14. un bileţel de bancă de la FedEx în valoare de 800k
  15. alt bilet de loterie din Africa de Sud
  16. un al treilea bilet de tombolă din Marea Britanie de data asta
  17. Dr.Larry Jefferson din Nigeria, şi moştenirea din care pot retrage 10.500.000 de coco MAXIM în FIECARE zi
  18. … încă un bilet de loterie, din U.K., via Hong Kong, de la Mr. John Eso…
  19. şi încă 9 meleoane de la Mr. Tunde Lemo, tot din Nigeria (mama lor de baştani)
  20. o rudă necunoscută din … dun, dun, DUUUUUN! (*insert Dramatic Chipmunk here*) Africa de Sud…
  21. OK, now I am pissed. Puii mei, am mai câştigat ÎNCĂ o extragere la o tombolă din Coreea de Nord!
  22. Yayz! Primul PDF (ce mai, s-au şmecherit ş-ăştia) de la Mr. Smart Mbeki din Johanessburg, republica Africa de Sud
  23. o.O O.o ONU! ,,|,,(-O-O-),,|,,
  24. Yep, I’m a lucky sanofăbici. Altă tombolă pentru FIFA 2010 din Africa
  25. altă moştenire a unui sudafrican, al cărui avocat se numeşte Mr. Titus Ndlovu (TITUS??? WTF!)
  26. >_< loteria lu’ peşte prăjit din UK
  27. Pastor Mulla din … puii mei, habar n-am
  28. IAR loteria din UK… WTF?!?
  29. Google Promotion Award Team
  30. Yahoo! Award Lottery (I am godsmacked) WOOT! Another PDF!
  31. FMI (păi ce pwla mea, nu?)
  32. Dr. Samuel David
  33. Nigeria, via UPS –  Mrs. Margaret Raymond
  34. Iar UPS, prin Mr. Malcolm Miller, avere din Africa de Vest (huh)
  35. încă 6 meleoane din Africa de Sud, câştigate prin ÎNCĂ o loterie de care habar n-aveam până acuma
  36. FedEx
  37. vreo douăjde meleoane de coco (dar de fapt în HKD, Hong Kong dollar) moştenire de la unchiul Haider Hanoon, cunoscut în familie sub porecla ” irakianu’ “
  38. alt bănet din Africa de Sud, de la o mină care a fost lichidată
  39. vezi 38
One Comment leave one →
  1. 7 April 2010 10:08 pm

    Eu primisem o superbie de la unul care cica era directorul Bancii Asiatice si voia sa facem o afacere cu frigidere. Era prea simpatic mailul, aproape as fi vrut sa-l cred (daca nu se intampla cumva sa am elementare cunostinte de chineza si sa observ ca tot ce era transcris fonetic din mandarina era gresit)

Leave a Reply

